איך ליצור קשר עם שירות הלקוחות של אסוס (Asos)

אסוס הפכה לאחת מהאתרים האהובים עלינו הישראלים לשופינג אונליין – המחירים זולים, הבגדים איכותיים, המשלוח מהיר ורשימת היתרונות היא עוד ארוכה. אבל מה קורה כשהדברים לא הולכים כמו שציפינו? או שיש לנו שאלות שלא הצלחנו לקבל את התשובה עליהם? הדבר הראשון שצריך לעלות לנו בראש הוא לפנות עם שירות הלקוחות, אך כאשר מדובר על חנות אינטרנטית ועוד לא בשפה העברית, זה עלול להיות קצה מפחיד או מבלבל – למי פונים? איך? מה לכתוב? 

עקב הבעיה המוכרת והמבאסת החלטנו לעשות לכם את החיים קצת קלים יותר, במדריך הבא נפרט על כלל הדרכים בהם ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות של אסוס (Asos) ומה הדרך הנוחה והמהירה ביותר לדבר עם נציג שירות – הכל בשורות הבאות.

איך אפשר ליצור קשר עם אסוס

מי לא אוהב לעשות קניות באתר אסוס? זה נראה כמו המקום המושלם בשבילנו הישראלים לקנות את הבגדים היפים ביותר במחיר הרבה יותר זול ממה שאנחנו מכירים ומבלי לצאת מהבית (יש יותר טוב מזה?), הבאסה היחידה היא שאסוס לא הכי מצטיינים בשירות הלקוחות שלהם. כן ניתן ליצור קשר איתם במספר דרכים וכמובן שתקבלו את המענה המתאים, אך שירות הלקוחות הוא לא תמיד מאוד מהיר ולצערנו גם לא נגיש לנו הישראלים בצורה טובה, תאלצו להתאמן על כישורי האנגלית שלכם (או להשתמש בגוגל תרגום כמובן).

אבל לא להיבהל עדיין! יש דרכים ליצור קשר עם אסוס וזה ממש לא מסובך, רק תנמיכו מעט את הציפיות שלכם. אלו הדרכים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של ASOS (בהמשך נפרט על כל דרך ונפרט כיצד לעשות זאת):

  • לשלוח מייל ישירות לשירות הלקוחות של אסוס
  • ליצור קשר עם נציג בעזרת הלייב צ'אט באתר
  • להתקשר למוקד הטלפוני של החברה (לא מספר ישראלי)
  • לשלוח הודעה לעמוד הפייסבוק הרשמי של אסוס דרך המסנג'ר (לא תמיד עובד)

 

אז יש לא מעט דרכים לפנות לשירות הלקוחות, חלקם הרבה יותר פשוטות ומהירות וחלקם כנראה לא הדרך הראשונה שהייתי מנסה.

כעת נעמיק בכל דרך ליצירת קשר עם שירות הלקוחות ונפשט את זה לקלות המירבית.

פנייה באמצעות מייל

דיי פשוט, נסחו מייל באנגלית המפרט את הבעיה או השאלה שבה נתקלתם, זכרו לכלול את כל הפרטים הרלוונטים (שם החשבון, מספר הזמנה ועוד בהתאם לנושא הפנייה), ושלחו לכתובת המייל הזאת: care@asos.com.

לרוב המענה הוא לא מיידי ונע בין מספר שעות למספר ימים, כך שאם העניין הוא דחוף לא הייתי מנסה לפנות במייל כפתרון ראשון.

לייב צ'אט באתר אסוס

זאת כנראה הדרך הנוחה והמהירה ביותר ליצירת קשר עם אסוס, תוכלו להעלות לצ'אט עם נציג שיעזור לכם עם כל מה שתצטרכו (הצ'אט הוא באנגלית), זמן ההמתנה משתנה על פי שעות העומס אבל הוא לא אמור לקחת יותר מידי זמן.

בשביל להגיע ללייב צ'אט, לחצו כאן ולאחר מכן לחצו על "Chat Now" בתחתית העמוד, פרטו על נושא הפנייה שלכם וכיצד הם יוכלו לעזור לכם וזה הכל!

לייב צ'אט של אסוס

להתקשר למוקד של אסוס

אם קרה משהו דחוף ואתם צריכים עזרה ברגע זה – זה הפתרון עבורכם, אך בכל מקרה אחר לא הייתי ממליצה על כך. 

מספר הטלפון הוא: 44-207-7561000+

והמוקד עובד בימים שני עד שבת בין השעות: 08:00-20:30.

שימו לב שהמספר הוא לא ישראלי וזה כמובן אומר שתאלצו לדבר באנגלית, ובנוסף יכול להיות שתחוייבו בשיחות הרבה יותר יקרות מבדרך כלל מכיוון שזאת שיחה לחו"ל (תלוי בחבילת הסלולר שלכם).

פנייה במסנג'ר הרשמי של אסוס

אפשרות נוספת היא לשלוח הודעה בעמוד הפייסבוק הרשמי של אסוס דרך המסנג'ר, עם פירוט מלא של פרטי הפנייה שלכם.

חשוב לדעת שהם לא תמיד עונים במסנג'ר ו"רשמית" הם לא מציעים את שירות הלקוחות שלהם, אך לעיתים כן אפשר לקבל שם מענה נקודתי (לא הייתי בונה על זה יותר מידי).

לחצו כאן ליצירת קשר עם אסוס דרך המסנג'ר

תחסכו לכם זמן יקר

פנייה לשירות הלקוחות של Asos יכול לקחת קצת זמן ולהיות מבלבל. לכן, מומלץ בחום לפני שאתם פונים לשירות הלקוחות לבקר בעמוד ה"עזרה" של אסוס, שם תוכלו למצוא תשובות לבעיות והשאלות הנפוצות ביותר שעולות בדרך כלל אצל הלקוחות. סבירות גדולה מאוד שתקבלו שם את התשובה שחיפשתם ותחסכו לכם זמן.

מרכז העזרה של אסוס

שירות לקוחות בנוגע למכס

סוגיה מוכרת וקצת מעצבנת בקניות באסוס הוא נושא המכס, במידה ויש לכם שאלות לכל דבר שנוגע למכס תוכלו גם כן לפנות לשירות הלקוחות של אסוס (הם מכירים את הנושא מקרוב), אך אנו ממליצים לכם לפני לקרוא את המדריך שלנו על מכס באסוס שיעשה לכם הרבה סדר לפני הרכישה או לאחר שכבר רכשתם ואתם נתקלים בבעיות עם המכס.

לסיכום

לפני שאתם שוברים את הראש עם איך ליצור קשר עם אסוס, איך לנסח את ההודעה הנכונה וכו'. קראו את התשובות לשאלות הנפוצות בעמוד העזרה באתר הרשמי שלהם – זה יוכל לחסוך לכם הרבה זמן וטרחה מיותרת.

אם בכל זאת פנייה לשירות הלקוחות היא הפתרון הנכון עבורכם, היינו ממליצים על יצירת קשר באמצעות הלייב צ'אט באתר של אסוס ואם אתם נתקלים עם בעיות בדרך זו אז לשלוח להם מייל מסודר עם כל הפרטים.

מקווים שהצלחנו לעשות לכם קצת סדר בבלאגן ושקבלתם את המענה המתאים לבעיה או לשאלה שלכם.

ishoppin_admin
אני רותם צרפתי, בת 28 מתל אביב, האהבה שלי לקניות באינטרנט החלה כשגיליתי כמה כסף אפשר לחסוך בעזרת זה ואת המגוון העצום ממנו אפשר לבחור. כחובבת אופנה ואיפור החלטתי לשתף את הידע שצברתי עם השנים איתכן כדי שתוכלו גם להזמין את המוצרים הטובים ביותר במחירים הזולים ביותר!

מאמרים נוספים

קבלו את הקופונים הכי שווים באינטרנט